Infoa ja yhteystiedot 2017-10-28T08:35:27+00:00

Mikä on Saarenkylän omakotiyhdistys ry?

Saarenkylän Omakotiyhdistys ry sijaitsee Lapin maakunnassa. Yhdistyksen kotipaikka on Rovaniemi ja toimialue Saarenkylä. Yhdistys on Suomen Omakotiliitto ry:n jäsenyhdistys. Yhdistyksen tavoitteena on puoluepoliittisesti sitoutumattomana valvoa omakotitalojen, vapaa-ajanasuntojen sekä pienkiinteistöomistajien oikeudellisia, taloudellisia ja yhteiskunnallisia etuja. Yhdistys edistää, ohjaa ja kehittää pientalovaltaista asumismuotoa sekä parantaa asumisviihtyisyyttä.

Yhdistyksen juuret ulottuvat 1960-luvulle, jolloin Saarenkylän asukkaiden keskuudessa oli herännyt tarve perustaa yhdistys ajamaan laajenevan kylän omakotiasukkaiden asioita. Yhdistyksen perustava kokous pidettiin Saarenkylän paloasemalla 27. kesäkuuta 1966. Yhdistys merkittiin yhdistysrekisteriin 12. tammikuuta 1967 Saarenkylän Omakoti- ja pienkiinteistöyhdistys ry:n nimellä. Yhdistyksen nimi lyhennettiin muotoon Saarenkylän Omakotiyhdistys ry. ja se merkittiin yhdistysrekisteriin uudella nimellä 27.10.1999.

Yhteystiedot

Onko sinulla kysyttävää liittyen Saarenkylän omakotiyhdistykseen? Halutessasi voit  ottaa yhdistyksen toimintaan liittyvissä asioissa yhteyttä Jorma Hoviin, puh. 050 349 9260. Toinen tapa, jolla voit ottaa meihin yhteyttä, on täyttää Anna palautetta -välilehdeltä löytyvä lomake ja kirjoittaa viesti sille varattuun laatikkoon. Muistathan jättää yhteystietosi, jos haluat meidän ottavan sinuun yhteyttä!

Seuralle tulevan postin voi puolestaan lähettää seuraavilla tiedoilla:

Saarenkylän Omakotiyhdistys ry

Juppotie 2